Till bloggens startsida

Torsdagens funderingar

Jag kom just på en hemsk sak! Att om kameran inte kommer på posten idag, så får jag den inte fören efter helgen! Argggg ' Jag hade gärna velat haft den ikväll. Ikväll förresten är det valborgsmässoafton! Jag ska bl.a till slottet och kolla på brasan där och träffa lite folk. Jag har inte varit och kollat på en brasa nu på flera år. Hade varit najsigt med nya kameran ikväll, men vi får väl se hur det blir med det.. Jag har ju min andra kamera som är mer än helt okej - men ändå!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag plocka av i mitt rum lite grann. Sen ska jag börja fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Kanske ska orka sätta i löshåret ikväll också? Vi får la se som sagt.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du vara ikväll?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: