Till bloggens startsida

Tisdag

Innan jag börjar mitt torra inlägg om dagen så kan jag ju
berätta att jag har fått tag på en till bild på mig och Sara, när vi dansade i
Spanien på stadens stora teater - ett moment som jag sent kommer att glömma!

Morgonen började med sommar-jobbs intervju som gick helt okej.
Sen en lektion i skolan. Stan med Sara, Julle och Adde på lunchen.
Back to school, sen hem. Emma kom hit, vi käkade lite sen drog vi iväg på
träning. Sen åkte några av oss danstjejer  och köpte glass och lite så
innan nästa träning började igen. 

Orkar inte blogga mer ust nu - har bara lust för att krypa ner under
täcket och sova.

Slå gärna en pling

På tal om pling och telefon, så fick jag ett samtal vid fyra inatt.
Det var bästa vän som ringde innan hon skulle stiga på flyget.
Det är jag glad över att hon gjorde! ♥ Kommer sakna dig skitungen!

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hihi okaaj! Fan kan inte bestämma mig... haha ^^

Postat av: Anonym

cool bild

& jävlar vad vig du var O:

Postat av: Sara

hahhaah, jadu, den uppvisningen kommer vi inte glömma i första taget ;) hahahha <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: