Till bloggens startsida

Tävlingen

00.11 Kom precis hem, och har varken tid eller lust för att lägga upp några bilder just nu. Hemresan hem var lång, jag slummrade lite, men i slutet blev det förjävligt. Mina ben..

Tävlingsresultat då:
Singel: Delad 6:a, även Therese - så nu fick vi
prick och är lite närmare guldklassen (Y)
Emma kom vidare 1 gång, och bella kom vidare
lika långt som mig och Therese, men 12:a.
Emelie är en klass över oss, och åkte ut precis innan
semin. Bra kämpat ändå!
Grupp: Vi kom två av 10 grupper, så nu är vi uppe i A-klass
och får nu tävla på riktiga SM-nivå, scary - så nu ska även
ny korografi fixas. Vi kämpade för Simon skull, för
honom blev det akuten pga hans rygg.
Par: Haha, hm.. haha! Det var ett skämt, det blev bara
semifinal för mig och Bella, vet inte placeringen
för vi orkade inte vänta på den, vi åkte hem istället.
Men vi kom någonstanns mellan 6:a och 12:a.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag åkte också ut precis innan semi ;) haha, och i gruppen så var det 11 med :) <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: