Till bloggens startsida

Svar pa kommentarer:

Fragan var varfor forsta dagen var ett helvete, och sa var det veal inte riiiktigt men men..
Hennes foreldrar kan inte prata engelska, och som ni seakert vet sa kan inte jag prata sa bra spanska, sa vi kan inte komunicera med varandra, bara jag och barnet. Maten var jattekonstig, near jag eater sa har jag en grisfot over min tallrik for dom har en gris heanger over matbordet. Blablabla, nu hinner jag inte skriva mer, ska snart in i duschen - sen blir det bowling, imorgon blir det barcelona! :D
Och for er som undrar, det har blivit battre, :D mycket battre, det ear inget helvete hear leangre! Jag har vant mig vid att ha en grisfot over min tallrik. hahahahaha

Un pueso <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du har det roligt, för det är det viktigaste. Saknar dig här hemma! <3

Postat av: karinkarin iz in tha buildin'

HHAHHAHHAHA va faaan är de för nån gris egentligen!? ingen riktig hoppas ja! ... fast död då såklart.. HAHAHAHA okej, jag är grymt lättroad hehe :P men de kanske är för att ja inte fått skrattat av mej så där riktigt mycket som ja gör annars med dej :D



Åh, saknar dej vickan! hälsa alla där borta och ha de så dunderbra <33

Postat av: Anonym

Hejsan jag går i karin klass o jag bad henne om hjälp om hur man designar sin blogg då sa hon att jag skulle kunna fråga dig så ja undrar om du skulle kunna hjälpa mig lite ? =)

Postat av: Elin

mohahhaha, en gris?`asså snälla du måste ta en bild på grisen! hahahah

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: