Till bloggens startsida

Skön sommaroutfit

Nu på morgonen har jag suttit och kollat lite net-a-porter, en nätshoppingbutik men massa fina kläder, skor, väskor, smycket. . . Plockade ihop en outfit (i paint, sorry för den dåliga kvaliteten), hur som helst, en outfit som jag skulle vilja ha till sommaren. Som ni vet gillar jag marinfärgerna och denna stil nu såhär på försommaren.

• Ljusa jeansshorts, det har jag faktiskt inga. Det är någonting som alla tjejer brukar ha. Och jag har haft det förut, men förra året tror jag inte att jag hade några, och jag har inte handlat några i år heller så..kanske ska klippa av ett par gamla?
• Mörkblå t-shirt med vitt tryck som ska föreställa ett rep. Det är det som trycker fram båtkänslan i denna outfit!
• Vit kofta med uppkavlade ärmar, skitsöt till alla olika kläder på sommaren.
• Vit väska med guldiga knäppen och detaljer. (sån har jag nästan, en friis company)
• Stort guldigt armband. "obsessed with glamour"
• Guldiga söta örhängen, blommor.
• Röda glajor som bryter av det vita och blåa.

Det ända som saknas nu är en båt, right?


Kommentarer
Postat av: Karro

Fräsh outfit! I din header på högersidan är också en fin outfit: chinos och rödvitrandig tröja. Det är också lite båtkänsla!



Gå gärna i och kolla på mina outfits på min blogg:

http://www.karolin87.blogg.se

Postat av: Madde

Jag tycker inte om den typen av kläder

Men du klär bra i dem

Postat av: sandra

Härlig outfit! :)

..satan vad jag började längta efter sommarn nu :P

Postat av: Annika Bäckström

SKITSNYGGT: vart hittade du allt?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Tack. Ja jag gillar båtstilen, så jag är glad om jag passar i den! :)

Oo ja, vem längtar inte till sommaren nu!? Jag använder mina sommarkläder redan nu, även fast det inte är sommar.. fryser ibland men men '

Kläderna hittade jag på net a porter, länken finns i inlägget!

Tack för alla kommentarer <3

Postat av: Sara

Jeansshortsen var grymt snygga ! :D<3

Postat av: Sofia W

ge gärna mer tips på klädesbutiker online på din blogg. get läser jag gärna om.

vad ska du göra ikväll?

Postat av: juliaaaaaaa

åh gud vad snygga kläder :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: