Till bloggens startsida

Roligt så länge det varade..

För precis en vecka sedan nu satte Emma på tippar på mina naglar. Och det funkade jättebra, dom satt kvar i några dagar. 3:e dagen lossnade första nageln, och nu en vecka efter ramlade ytterligare 2 av. Men nu har jag provat det i alla fall. Och jag kan säga såhär: att jag kommer aldrig mer ha lösnaglar, tippar är sjukt mycket bättre. Men nu ska jag försöka få ut mina egna naglar igen.

Idag blir det nog att åka och köpa medel så jag kan få bort de andra naglarna, jag måste ju hur som helst ta bort dom innan jag åker till spanien, och eftersom att det vara är 2 av 5 naglar kvar på vänsterhanden så känner jag ingen anledning till att vänta med att ta bort dom..

Bilder från igårkväll kommer senare, har massor att fixa och dona med just nu så jag hinner inte .-

♥ Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, skyll inte på mig :$<3

Postat av: Idah Björk

Det är inte ofta som du lägger upp ett inlägg utan en enda bild (;

"plötsligt händer det"

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Nejdå Emma, det är inte ditt fel :) <3



Men inlägg med bild/bilder är roligare, right?

Ibland kan till och med en gammal och ful bild vara roligare än ingen alls..

Postat av: Erik

Palla vara kvinna!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: