Till bloggens startsida

Old times in repeat with my best friend <3


Detta är 100% glädje!

♣ I högstadiet gick vi i samma klass, nästan varje dag i 
   slutet av nian när det var fint väder så tog vi alltid promenader.
   Genom stan, genom stadsparken, satte oss vid slottet, åt glass,
   och hade så mysigt och kul som bara vi kan!

♥ Nu går vi inte i samma klass längre, men vi är ändå bäst tillsammans.
   Idag tog vi en sådan dag. Först blev det baguett på la baguett, sen satte
   vi oss vid slottet ett bra tag, och bara pratade och så.

♦ Nu kommer vi inte ses på ett tag eftersom att jag ska till Spanien,
   sen hinner vi förhoppningsvis ses någon dag innan hon åker till
   Portugal (1 dag efter jag kommit hem).

♣ Haha, en grej som är lite rolig som vi diskuterade idag:
   Att när Sandra och jag ska ringa till varandra, så plockar
   vi aldrig fram nummret i kontaktlistan, haha, vi går in
   på "samtalslistan". För där ligger vi alltid bland de översta.

♦ Undra hur länge vi har pratat i telefon med varandra i dessa
   år som vi känt varandra? I genomsnitt tror jag att det är 30 minuter
   per dag. Ibland pratar vi flera gånger men korta samtal, och ibland
   1 långt, och ibland 1 långt men ändå flera korta.

♥ Aa..Sandra är helt enkelt den första riktiga bästa vännen, och kommer
   aldrig att kunna ersättas. Så är det bara helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Benne

fina bilder (=

Postat av: you know..

alltid vi!vi är liksom perfect match! kommer alltid passas bäst tillsammans!!!!!

Postat av: Emelie

riktigt najsiga bilder

vilken kamera har du?

Postat av: Therese Strömberg

Haha sötnos, klicka där jag har skrivit cocoo, det är en länk. En sida man beställer från you know ;)<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: