Till bloggens startsida

Nytt minneskort!

Pappa och jag var iväg på netonet och köpte ett nytt minneskort till kamerna, ett ultra ll: 8GB Så det räcker nog till hela resan!

Jag har ingen aning om vart mitt andra minneskort tagit vägen. Lika så andra batteriet som hör till kameran. Well well, jag får la packa ner batteriladdaren. På ta om sånt, är det någon som vet om man måste ha med sig adapter till spanien? Eller har dom samma uttag som oss?


Spanienresan för flera år sedan, 12 år var jag.




Kommentarer
Postat av: Karro

Att titta bland gamla bilder borde vara något av det roligaste som finns!

Postat av: hemlig beundrare

HET BRUWD!!



varför inte satsa på den looken igen? hahahhahahaha ;)



liten ledtråd: vaaAAAAA? (upp i ljus falsett ton som inte alls stämde med beundrarens egentligen ton! haha)

Postat av: karin

haha tyckte det stod att det var för 2 år sen! tyckte väl du såg lite liten ut, hihi. <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: