Till bloggens startsida

My next purchase

Idag gick jag in och kollade på mig nordea-konto via internett, som jag gör ibland med jäma mellanrum. Mitten på månaden just nu och pengarna börjar ta slut igen..och på söndag reser jag till Spanien. Men nu hade min mormor och morfar varit snälla och satt över pengar till mig. Tusen tusen tack, det behövdes verkligen! Jag ska spara de mesta av det till sommaren, eftersom att man inte får något studiebidrag under sommarlovet, och lönen rullar ju inte in förän i slutet av sommaren (om jag ens får något av de jobben jag har sökt vill säga). Lite av de kommer nog gå till Spanien-spendering. Vi ska ju bl.a till Barcelona, yeehooo!

Men, först och främst någonting som jag verkligen behöver - en ny BH. Det kommer inhandlas redan imorgon efter skolan. Med mig hoppas jag att jag får Sandra, annars hinner vi inte träffas på typ 2 veckor!
Ska börja kolla på bikini också, har bara massa passande underdelar - och jag vill gärna inte springa top-less i Spanien. Haha!

Klockan är snart 12, så jag ska nog sova snart..även fast jag inte börjar förän halv 11 imorgon.
ONSDAG - TRE DAGAR KVAR I SKOLAN, SEN PÅ LÖRDAG ÄR DET TÄVLING, SEN NATTEN TILL SÖNDAG SPANIEN!
Btw, jag pratade med hon jag ska bo hos i Spanien idag på msn, vårat schema där borta är speckat! Bowling, middag, shower, shoppingrundor.. hoj hoj '

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Helene R

Bikini förstår jag eftersom att sommaren är på snabb väg. Men varför så bråttom med en ny BH?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: