Till bloggens startsida

Morgonchill

Adde glömde sina filmer här igår, som tur var. Hehe, så nu ska Sara och jag låna någon av dom och kolla lite tänkte vi. Hon står just nu i duschen, och jag ska la också duscha innan vi börjar kolla på den.

Senare idag kommer Sandra och hämtar mig, då blir det promenad hem till henne för att sedan spendera kvällen där. Jupp ' Bästa vän, saknar henne nu - de va så länge sen jag träffa henne nu faktiskt. ♥

Snart är påsklovet över också, satans. Men imorgon eller på söndag blir det påskmiddag med lite släktingar tror jag. På måndag ska det grillas med några från klassen, och på tisdag ska jag träffa elin. Sen onsdag är det skola igen. Bara 3 dagar, sen drar Sara och jag till Spanien. Hör av er om ni vill hitta på något, några öppna luckor har jag allt kvar ;)

Puss


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: