Till bloggens startsida

Min tur i oturen, som vanligt!

Idag köptes jag nytt matkort i skolan, och busskortet som också varit borta tänkte jag fixa imorgon. MEN tur att jag inte gjorde det. När jag kom hem idag från skolan kom båda korten fram!

Tur i oturen. Tur för då slipper jag betala för ett nytt busskort. Otur för att jag köpte nytt matkort några timmar innan jag hittade tillbaka mitt gammla. Slöseri av pengar ' Inte bara för matkortets pengar, utan för att jag har ju betalat bussen varje dag ett tag nu! Gaah '

Men, om skolan är smarta så har de ju avmagnitiserat mitt förra matkort - men jag kan prova det imorgon..för om de inte har gjort det så kan ni som inte går på Rudbeck komma och äta gratis (Y) haha .-


Kommentarer
Postat av: Sara

Vart hittade du dom ? ;O<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: