Till bloggens startsida

Lördagkvällens bilder

Först blev det att dra till PH och köpa engångsgrill och så.
Men de tog ett rätt bra tag förän vi fick igång på glöden i den
måste jag ju erkänna, men tillslut gick det!
 



Rille och Alex gjorde gräsmattan
 

Erika och Sandra


Spelades twister och kubb


Blev lite kallare senare på kvällen, så
då blev det att åka hem till Erika och köra singstar.


Alla kanske inte fastnade på bild under kvällen,
men jag vill ändå tacka alla för en toppenkväll.

Nu är sommaren här, right?
(i alla fall våren. . .)

Kommentarer
Postat av: karinkarinkarin :)

Ja, de va en chill kväll :D men du tog ju inte med när jag gjorde gräsmattan.. :( hahaha <3

Postat av: Anonym

ni verkar ha sommar i örebro. =(

Postat av: Anonym

vrf ringde du inte mig då? jag är grillmästareN ju

Postat av: Izza

Säger som "anonym" Örebro verkar vara tidig med sommaren. Eller så kanske det är ni som inte fryser så lätt. (är det inte örebroare som alltid gnäller så mycket?????) Fast brasan gjorde kanske mycket av värmen?

Gillar din blogg!! Ta gärna en titt in på min blogg också.

Ha en bra dag

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Örebro har chill väder JAA! ;)

och jag tkr nog inte vi är gnälliga, lr?

Är jag gnällig? :$

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: