Till bloggens startsida

Guld-stjärna till veromoda!


Undvik att jag har mjukisbyxor och inget smink och konstigt hår, det är
koftan som jag köpte idag som jag vill visa! Jag köpte den på veromoda,
då blev jag erbjuden att bli en club-medlem, så sure - varför inte?
Då skickade de med mig en goodie-bag. Trodde att det skulle bli som vanligt,
man fick ett fult hårband som ingen annan ville ha eller ett par fula virkade
örhängen(?) ..men nej! Över förväntan! Jag fick ett rött linne, en färsk tidning,
sockerfritt godis, läkerol och dusch-shower med grapefrukt-lukt på från
oriflame. Tusen tack ♣ Toppen grejer ju! Det gjorde att mitt redan goda
hummör gick upp en nivå till! Jag tror vädret påverkar vårat humör
väldigt mycket, vad tror ni?

För övrigt en mkt härlig dag i skolan. Hahaha jag har börjat tycka det är
roligt med adamsäpplen, hahahahaa!!! Gud vad jag skrattade åt det
idag på bildlektionen! Lärde mig även ryska av Dennis, persiska av
Farzad och Turkiska av Jehat. Haha - vem vet, jag kanske kommer in
på somaliska steg 1 i höst, jag har faktiskt det som tredjehandsval i IV ;)

Well well, efter skolan blev det promenadis hem till Adolfsberg.
Sen träning. Nu ikväll ska jag plugga lite..igen '

Men inlägget om ballongerna kommer...som jag lovat er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN. VAR DET DYR?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: