Till bloggens startsida

Ett till samtal

Förra veckan ringde Stefan från Nerikes Allehanda och sa att jag fått jobbet i sommar. Idag ringde en tjej från sommar-entreprenör-jobbet och jag fick en tid för interljuv imorgon. Sara var där idag så jag tänkte ringa till henne sen och fråga vad de frågar om och så. Men men, som jag skrev så har jag ju redan ett jobb, i slutet av sommaren. Sommarentreprenörjobbet är i början av sommaren, en veckas utbildning för att starta ett eget företag, och även en startsumma på 2000kr, sen har man sommaren på sig att marknadsföra och arbeta med sitt företag själv. Man kan göra vad man vill. Men om jag får det jobbet också, tror ni jag skulle klara av att ha två jobb? Vill man ha jobb nästan hela sommaren? Mycket pengar, men lite fritid. .

Kommentarer
Postat av: Betty

jobb x 2

man hinner ha fritid ozzå ;)

Postat av: Elin

Men när dom var på min skola och prata om det där entrepenörjobbet så sa han kille som hade haft det förra året att han hade det och ett till samtidigt och att det gick bra. Man får ju lixom själv bestämma vilka tider man jobbar ;)

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: ja, jag har faktiskt tänkt på det där. . . och jag är ju DUM om jag inte tar jobbet om jag får det!

well well, inte ens säkert att jag får det jobbet .-

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: