Till bloggens startsida

Bilder från grillkvällen!

Adde och jag, i haga - väntar på dom andra .-

Grabbarna skötte grillen, tjejerna skötte...underhållningen (?) hehe '

Marsmallows (stavning?)

Fläskfilé blev det, det var tänkt att de skulle bli spjut, men
de var självklart slut efter denna grillhelg..

Jag, Adde, Fredrik, DOuglas, Nora, Sara, Julia. (Karin tog kort)

Där har vi även snygg-karin, jaah - hahaha!

Kubb! Taggade laget eller?

Det var verkligen en toppenkväll, som det antagligen blir fler av
nu i vår. (och i sommar när vi saknar varandra eftersom att vi inte
ses varje dag i skolan??) Haha, det visar sig '

Kommentarer
Postat av: Hanna Cederström

Önskar att våran klass också hade lite bättre sammanhållning

För jag antar att det är eran klass?

Postat av: Sara

jaa, toomt på sommarlovet ! ;O<3

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Vissa delar av klassen har la mer sammanhållning än andra, skulle man väl kunna säga! :)



Wellwell sara..vi ska inte klaga på att vi har sommarlov ;)

Postat av: feta karin på plats haha

uuuuuuuuuuuuusch kan jag bara säga hahahahahaha.

men i antar att jag måste ha sett ännu heemskare ut på den andra av den bilden haha <3

Postat av: juliaaaaaaa

kul kväll :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: