Till bloggens startsida

Nordenberg a lá telefon !

Har haft min nya mobil nu i 2 dygn och har redan skickat nästan 200 sms... jaja duktigt vickan!

Idag ringer det från dolt nummer på heltelefonen och då är det nästan alltid sandra så jag svarar:
- TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
- Hej, öh..hej, jag heter Rasmus.....
- Öh, aa.. hej!?
- Jag ringer från svensk direkt reklam
Blablbla - PINSAMT!

Några sekunder efter ringer även en mobiltelefon i huset, pappa svarar..
- (tappar telefonen) Maaoaoaoaoaoats Nordenberg

Haha, vi i familjen Nordenberg är sååå duktiga.

Jaja, nu ska jag sova snart - men glöm inte att bli medlem här

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11534

GRATIS PRESTENTKORT LIKSOM!!!!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: