Till bloggens startsida

Grattis Emelie - CITRUZ

Klicka för större format på bilderna

                                                      Blev först buss till vintrosa,


..för att fira Emelie ! <3



                                                                                Jag och em :)





Emma var foto-apan som
vanligt! Haha, men det är
så det ska vara..



 
:D  Systrarna Fredrikson <3
     



















Efter emelies presentöppning blev det pizza, sen ica för att hyra två filmer!

 xD Emma i övervakningskamerorna..
(på tal om kameror så rykte det om min kamera när jag tog ett kort, helskumt jag vet men emelie är vittne)




 Det är ju nästan bara bilder på em nu :P men de
andra flickorna är inte så lins-lusiga av sig...



<3 <3 <3 <3 CITRUZ <3 <3 <3 <3

Senare på kvällen såg vi två filmer, en jätte bra och en inte så bra. Den första var "på andra sidan", en skräckfilm - grymt bra! Sen hairspray, musikal...ZzZ, men kvällen var i alla fall mkt lyckad, CITRUZ flickorna: ni är sååå braa!! Tack även bellas mamma som skjutsade hem oss mitt i natten!



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kvällen ! <3 Helt bäääst är ni tjejer ! :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: