Till bloggens startsida

Bästa lördagen?

Vaknade av doften av nybakat bröd, så jag pallrade mig ner i köket - där satt morfar, så det blev frukost med nybakat bröd och morfar. Mys! :)  Sen nu på dagen har jag sytt och designat mer på kläderna till England, tanken är även att jag ska hinna klart med dem tills på lördag!

HAHA, min barnsliga pappa köpte igår en radiostyrd helikopter eftersom att hans arbetskompisar också gjort det. Sen idag så skulle han visa mig hur rolig den var..men helikopterna kommer i o-sryt så den flyger över till grannens tomt, och precis innan hade pappa satt klart smide staketet så han fick gå runt hela trädgården å allt för att kunna hämta den. Haha. Låter inget kul med de va så klockrent!! Haha, hm..nu ska jag städa av de sista på rummet :) Hey no-lifer jag vet

Ikväll ska jag träffa em, myyyyyyyys.

C ya '

Kommentarer
Postat av: Elin

ring mig , jag har lite och berätta ;)

Postat av: Christoffer

Faan va snyggt !;D XD

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: