Till bloggens startsida

26 september

Vaknade upp (hemma!) idag, varm choklad och macka på sängen - fick ny parfym.

Sovmorgon, sen skola med bla historia prov :( på min födelsedag!!

Efter skolan fika på bara vara med Mira, Julia och Sara. Tack för fikat flickor (L)
Mötte även Emma och Therese på stan, sen även Elin.

Sen cykla hem till adolfsberg, när jag hade några hundra meter kvar ringer Sandra:
Hej, har du lust att cykla hem till mig i sörby och göra mig sällskap på vägen till jobbet?
...japp självklart, haha så jag cyklar tillbaka åt stan-hållet igen, går med Sandra till jobbet,
(vad gör man inte för bästa vännen liksom) ;)
och sedan cyklade jag hem. Yess, väl hemma nu så har vi just beställt sushi, mummmmsi!
Sen blir det öppna packet.

Imorgon blir det träffa Emma en snabbis, sen åka hem till Adde - pokerkväll!!

Hoppas ni alla haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis min sötnos :) <3333 jag älskar dig

Postat av: Sara

Graaaattiiiis bästaste ! :D <3

Postat av: Therese

svar: Vi skulle egentligen bowlat och så med folk.. :/<3

Postat av: Emma

svar: Det var så lite så :) <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: