Till bloggens startsida

ZzZzZz..

Redan igår på träningen kände jag mig seg och hängig, sen när jag kom hem blev jag skakis och mådde illa. Men jag pluggade in de sista glosorna till provet som var i dag. Sen somnade jag. Torsdag, vaknar, går upp, dushar, käkar lite frukost å blablabla åker till skolan och mår fortfarande halvkasst. Skakis, yr, svim-färdig. Vet inte varför men så var det i alla fall. Gick på första lektionen, idrotten och sen lunch, trodde jag skulle bli bättre efter att jag fått lite å äta....men icke. Så jag gjorde provet nästa lektion efter det sen åkte jag hem innan de två sista lektionerna. Väl hemma så la jag mig och läste lite, haha och nu till de roligaste av  allt! Jag somnade tydligen - och vaknade inte äns när min mobil (som hade ljud på och låg på mig) ringde Hahaha. Good jobb Vickan!

Nu ska jag äta lite morrötter i hopp om att bli bättre...


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Hahahha, hörlurarna är ju bäst. Tv.n måste jag bara ha, min brorsa har ju en lika dan och jag vill också ha en. Ja visst är klockan snygg. jag älskar den :)

Postat av: Emma

Svar: Alltså om jag får sånna när jag fyller kommer jag ju börja städa mer? :) Fan bra anledning. <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: