Till bloggens startsida

Tisdag


Kvällen spenderades med sötungen på bilderna, vi kikade på film och
på rosa-bandet galan (i hopp om att hon och elin skulle vara med, men
de va dom inte) Du har varit saknad över helgen, även fast Englandsresan
varit grymt kul! <3

På dagen så var jag på IKEA och marieberg, jag fick nya skor och så inhandlades
lite julklappar till mig själv och Louise. Sen när vi kom hem så stekte hon
plättar SVENSKA MATEN HAR VARIT EFTERLÄNGTAD KAN JAG LOVA!

Borta bra men hemma bäst ?!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jo vi var ju visste med!?!?! i typ 2 sek haha

Postat av: Louise

Haha, sjukt att du också är så tidig med julklapparna! :P Din är redan klar, tittar på den varje dag! :D Puss!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: