Till bloggens startsida

One tree hill

Jaa..ni som brukar läsa min
blogg vet ju vad jag brukar
göra på tisdagar - TITTA PÅ
ONE TREE HILL!
Och eftersom att jag
inte hann förra veckan
så blev det dubbelavsnitt idag.

Nu är kläderna till England
klara också. Men packningen
ligger utspridd över hela golvet,
så nu är det bara packa allt
som är kvar.

Imorgon är det onsdag, och
då kan man säga att imorgon
kommer Sara och Emelie hit
och sover och då kan vi ju
även säga att IMORGON åker vi!
Hihii buwwsigt.-

Och jag har börjat använda mina
wesc lurar igen, puss på dom
F-F-F-F-E-T-T bra ljud I LIKE I LIKE




Efter en dag då inte alla varit överens med dig
kan kvällen bli desto mer upplyftande om du
väljer att tillbringa den i goda vänners lag.

Kommentarer
Postat av: Therese

svar: nej inte jag heller. jag tror inte det finns heller, jag och emma kollade runt idag...

Postat av: Elin

får vi se bilderna på kläderna då? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: