Till bloggens startsida

Vintrosa

Godmorgon! Sitter just nu hemma hos familjen Fredrikson, sov här i natt. Igår kväll kikade vi på tre filmer: black water, when a stranger calls och the eye. Jao, så de blev än rätt läskig halloween kväll, och rolig. 
Tack Emelie, Sara och Elin <3

Nu har vi precis käkat frukost och snart blir det att åka till Säborg och träna med James. Dancer in action!

Haha, nu har jag, Elin och Sara en träning - sen som först kommer upp i 500 bevakare om dagen vinner,
men vad är priset? Några förslag? 

Skriver mer ikväll (efter att jag har gjort svenskauppsatsen..jag måste lära mig att skolan går före bloggen ibland) 

Puss



Kommentarer
Postat av: Olivia

shit va snygg bloggen blev! avis :P

Postat av: Sara

hahah, ngt pris måste vi ju ha ! :O hahah, fast jag vet inte riktigt vad ;) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: