Till bloggens startsida

Sov morgon!

Jag börjar inte förän 11.55 imorgon så jag vet inte riktigt vad jag gör uppe redan nu kvart i tio, men jag hinner ju aldrig kolla på the voice så här sent på morgonen, så det ville jag passa på att göra idag. Sen är det så att jag har kläder i hela mitt rum, och på hela golvet utanför mitt rum...så jag har en hel del att göra faktiskt!
Men som sagt, jag kollar ju på the voice just nu - och Jacob ligger på en nålmatta i detta program, och det verkar helskummt, när han legat där i typ 10 minuter så blev han helt konstig typ fick värsta skrattatacken och pratade som om han vore helt hög! Läskigt, haha men underlig grej....

Sen ska jag till tandläkaren och efter skolan ska jag Sara och Johanna dra till sömmerskan och lämna pengar och mäta ut mått till Johanna eftersom att hon också ska vara med i våran grupp, det tycker jag ska blir grymt kul!


Kommentarer
Postat av: Sara

gruppen kommer bli bäääst ! :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: