Till bloggens startsida

Samhällskunskap

Har just nu samhällskunskap,
men jag ligger bra till i mitt
arbete så jag har faktiskt
samvete till att blogga.

Imårse kollade jag som vanligt
på "vakna med the voice", men
idag hann jag kika en timma
längre (sovmorgon). Elin Kling
var där, hon brukar vara
morgongäst en gång i veckan
för att ge lite mode tips, men
idag hade hon ingenting att
säga så de va inge kul att
kolla idag, :( just idag när jag
hade sovmorgon *suck*.
Och favorit prataren Josefin
Crafoord var försenad till
jobbet också såå...hm, ingen
jäättebra start på morgonen.

Men nu åter till arbetet, vi hörs senare. Ciao!


Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: åh tack, vad roligt att du tycker det! :D

personen på bilden är en modell för GUCCI :)



hur mår du katten? :*

Postat av: Sara

svar: Hahah, no picture ;) <3

Postat av: sarah

sv: hehe yes :P nja biljard är kul, men i lagom mängd. Vi hade faktist biljardbord när jag var mindre, men vi sålde det när vi sålde huset :P

Postat av: jessica

toppen fin blogg, speciell :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: