Till bloggens startsida

Rudbeck - Adolfsberg med Karin..igen! :)

Det har börjat blivit en
tradition att skriva några
gånger i veckan att Karin
och jag går hem från
skolan!
Men det är
skönt att gå och mysigt
att bara gå och prata
om allt och ingenting.

..och när Karin och
jag skilldes åt för idag
så hade jag typ en kilometer
kvar hem, och det kändes
tomt att inte ha någon att
prata med så då ringde jag
till Sandra! Haha.

Ni två tjejer är allt för bra,
och imorgon ska jag vara
med Emma och hon är
också en utav mina pärlor <3

Kommentarer
Postat av: promeneraren här jaO!

ååh ja de börjar bli lite tradition här! :D men de är jätte braa å mysigt, träffas ju inte annars så där så vi kan snacka om de vi vill snacka om ;O hahaha åh vickan du är allt för bra du med! sååå glad att vi fått en reunion efter x antal år hahaha <3

Postat av: Andreas

för kallt att gå :D



tyckte de var kallt att gå typ 100 m ifrån bussen haha

Postat av: karre här såklart ;O

hahahahahah å den bästa för kvällen va ju: -karin din mobil ringer! :O



HAHAHAHHAAHHAHAAHHAAHHHAAAHAH aja nu har ja nog tjatat tillräckilgt om de så att ingen av oss nånsin kmr glömma addes blåsta kommentar! :D YES! hahaah <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: