Till bloggens startsida

Mitt liv som pluggis?

Jag hade sagt till mig själv att från och med i dag så måste jag börja tänka mer på skolan och så, plugga mer och så..Och på onsdag ska jag gratta elin med Sara sen gå på nöjeskrogen, sen på torsdag så ska jag vara med Karolina och Fredag är det fredag så då pluggar man ju inte - så då måste man ju göra det imorgon, right? Men nu tjatar Adde och Sara på att jag ska hänka dom å kolla film imårrn, men neeeej - nu är mitt liv som pluggis startat så nej nej nej. Skolan i första hand - hahahaha - önska mig lycka till?

Men idag måste jag faksitks säga att jag har varit duktig - jag har både hunnit plugga datakunskap, gjort klart historian och burit garderoben från källaren till fjärde våningen! Och Sandra var här en snabbis också, <3 Så nu kan jag ha gott samvete - så nu blir det film! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

fööölj med imorn ! (a) <3

Postat av: andreas

film film film film '!! and you know it!!

Postat av: mamma karin här

braa gomman! nu är mamma nööjd över att du pluggat och arbetat i hemmet idag! guuldstjärna i hörnet på de!



hahahahaha men de va verkligen ett inlägg som du gärna vill att din mamma ska se så att hon ser hur duktig du varit, right? ;) hahahahahaha <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: