Till bloggens startsida

Lördag natt


Jag hade ju lovat Elin att baka sockerkaka tills idag när hon skulle komma,
men jag är inte särskillt hemmapysslig av mig när det gäller sånt. Då fick
parkhallen vara räddaren i nöden. Haha. Så vi satt och åt pepparkaka och
kollade på svensson svensson. Kvällen har även spenderats framför datorn,
jag fick nämligen photoshop idag! Thank gud (elin)


Nu har vi spelat singstar så halsarna är puff torra, sen
har vi kollat på en film, picture this. En vanlig american
highschool film. Nu är klockan snart två, och jag somnade
ju inte så tidigt förra natten så nu ska vi faktiskt sova.

Och Elin frågade just (precis som alla andra när dom ska
sova i min säng) "Får jag hissa upp och ner hur mycket jag vill?"
Hahaha, jaa.. puss och god natt!

Haha, tack Elin för att du varit här ikväll, jag hade
aldrig vågat vara hemma själv. Puh!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har inget bankomatkort men jag har en mamma :D<3

Postat av: Linn

En lyckad kväll, låter det som.. och singstar är så sjukt roligt =)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: