Till bloggens startsida

Läser mer från modetidningen..


Jaa, nu har jag läst lite mer från
modetidningen som jag fick när jag
handlade på topshop i England i helgen.
Kom på när jag läste detta att jag kanske
innerst inne faktiskt gillar hösten?
Jag har nämligen alltid varit en sådan
person som inte tyckt om hösten,
jag har bara tänkt regn, kallt, blåsigt..
men jag vet inte, någonting har fått
mig att tänka andra banor gosiga
halsdukar, stora koppar med te,
fina färger, shopping
och sånt, 
även som dom nämner i artikeln
(på bilden till höger) "true make-up
lover's season"





Kommentarer
Postat av: S O L I N

Tack så mycket sötnos, det värmer verkligen! :) Åh vad mysigt! Fota gärna senare, vill se! :):) Pusss

Postat av: S O L I N

Asså okej hihi, ska nog kika in hos närmsta topshop butik, och finns den blir den min! :)

Postat av: Sara

Du, jag börjar också gilla hösten ! :) <3

Postat av: Anonym

jag trodde du hade srivit alla mode-klipp själv men du tar kort i olika tidningar som du har och lägger ut elr?

Postat av: Viktoria

Precis ;) det är så jag gör! :)

jättesnällt att du läser min blogg men skriv gärna ett namn, det är så tråkigt när det står "anonym"

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: