Till bloggens startsida

Laktosallergi, jah?

Lite segt att lägga in detta ett dygn efter men ändåå, glömde ju
skriva om allt mys igår! Jag, Louise, mormor och morfar var ju även på
Java igår, vi käkade varm macka och jag provade även vanilj kaffe latte (kom på
efterråt att fasiken, jag är ju laktosallergiker).

Sen så lite senare på kvällen gick jag och Louise och hällsade på
Johanna och Frippe i deras nya lägenhet. Johanna erbjöd chai latte,
och jag tackade ju ja såkrart - men kom på när jag druckit upp
ännu en stor kopp med någon sorts dryck som innehåller
mestadels mjölk att fasiken, jag är ju laktosallergiker!



Damn it, måste ju erkänna att jag inte mådde så
bra senare på kvällen. Men en riktigt mysig kväll! 

Kommentarer
Postat av: Elin

thai latte?? hahahahahahahahahhahahahhha, chai latte vikcan :P? du är så söt

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: