Till bloggens startsida

..i dagens shoppingkassar:

* Lack leggings, gina tricot.
* Rosa t-shirt/tunika, cubus.
* Skruvade silverringar (örhängen), ur och penn.
* Julklapp till Elin.
* Julklapp till Louise.


Fasiken! Jag som verkligen sagt att jag skulle köpa den där rosa tröjan på H&M, har velat haft en sån sjukt länge. Men nu blir det ingen sånn "/ Svårt i jule tider. Men med några av mina vänner har vi bestämmt att vi skiter i julklappar i år och hittar på något roligt istället tillsammans. Men det är ändå mycket utgifter så här i jul....


Btw, dagen spenderades med barndomsvännen, Karolina Fintling <3

Kommentarer
Postat av: adde D:

men du har ju studiebidgraget ju :D

Postat av: Emma

lika dana lack leggings som jag har med dragkedja där nere? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: