Till bloggens startsida

Home sweet home

Tjenixen! Jag kom just hem, vi slutade skolan ganska sent idag - och då hade Karin väntat på stan i typ en och en halv timma, tack. Vi skulle ju gå hem idag igen, men det var lite för kallt för det, så istället gick vi en stund på stan - karin köpte ett par jättefina byxor och ett linne (jag köpte ingenting) och sen var vi lata och tog bussen hem.

Nu har jag tvättat bort sminket, tagit ur löshåret, tagit bort gammalt nagellack, målat på mig nytt (naturlig manikyr) och bara mys fixat lite. Senare ikväll blir det bara att ta det ännu mer lungt, titta på förra veckans avsnitt av one tree hill och kanske även dagens som kom till USA igår ;) Vi får se vi dår se...

Idag fick jag nytt tips om jobb, med bra arbetsförhållanden och bra betalt, men jag ska inte avslöja någonting än. Lite hemlisar måste man ju få ha .-


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! Kul att du gillar den :)

Postat av: kakan in your heart ;D hahaha

yaay de va kul att gå på staan med dej en sväng oxå :D å vid bussen gjorde man ju vissa upptäckter!!! xD HAHAAHAHAAHHAHAHAAHHA aaaah en mktMKT trevlig dag måste ja säga kära du ;) <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: