Till bloggens startsida

Håltimmar *suck*

Måndag morgon och back to school, dagen har bara bestått av håltimmar (och nu sitter jag på yttligare en till). Vi började klocken 8 med engelska, sen naturkunskap, sen hål till 11.25 då vi hade spanska, sen nu håltimma till 14.30 då vi ska ha datakunskap + prov.

Smsade just Karin, jag var sugen på att ta en promenad hem till adolfsberg idag - men ville ju ha roligt sällskap, och då är Karin räddaren i nöden! :D <3

Ska skriva ett inlägg om gårdagen sen när jag kommer hem, (blöt kommer jag säkert vara pga att det regnar) Haha.


Kommentarer
Postat av: Sara

ja det blir nog mysigt att gå i regnet ända till adolfsberg ;) hahha :D <3

Postat av: Matilda

svar: haha nej, jag har aldrig sett hennes blogg förut!

Postat av: Jess

tack tack! & bättre med håltimma en massa lektioner som jag har (A) haha, ha en bra kväll! :)

Postat av: Elin

sv: hahah asså hade aldrig sett hennes blogg?! hahaha kul att vi typ hade samma :/ nu måste jag byta igen! hahahah orka!

Postat av: Ida

Tack så mycket! :D

Din blogg var frän. Enkel och snygg liksom ;) Min är mest flummig och kornig just nu. Jag är för lat för att ta tag i det bara..

Postat av: Astrid

Tack så mycket. Din är också väldigt fin! :)

Postat av: linda

Sv: tack så mycket! din blogg är mycket fin den med :)

Postat av: elin

Du skrev i Mahuldan.blogg.se om hon hade snott någon tjejs design, det finns typ tusen bloggar som har en sån header och design :)

Postat av: Anonym

Tack desamma:)

Postat av: promenadräddaren aka KARIN ;D haha

håhåå ja de va trevligt å gå promenaaaad, men något kallt å blåsigt vare allt!! ;O hahahahahaa blåste ju nästan bort! speciellt vid borgen ;) hahahahahahah <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: