Till bloggens startsida

En månad kvar!


Mitt rum vid julen när jag var 9 år - haha, fy fasen vad
överdrivet mycket julpynt.

Jag ska nog bara ha en jus stake i mitt rum i år,
för jag har typ inget rum just nu..vi håller ju på
med flytten med mig ner till källaren och då så
länge så ser både mitt nuvarande rum och källaren
förjvälig ut - men det BLIR bra! :)

Och nu till rubriken....en månad kvar till JULAFTON!
På torsdag blir det lite julklappshandling på stan
med bästaste barndomsvännen! <3
.

Kommentarer
Postat av: jultaggade karin här ;O

ååååh älskar jul och allt julmys innan!<3<3

men hahahahahahaha va man pyntade när man var liten! ville verkligen att ALLT skit man gjort på dagis å sånt skulle komma upp! ;D hahaha <33

Postat av: Louise

Haha, jag älskar din hemmagjorda tomtemask också! :D Men det ser ändå ganska vuxet ut det andra! Haha..värsta bordet å stolen..

Postat av: andreas

snobbbbbbeen :D



har data när man är 9 (Y)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: