Till bloggens startsida

Cash day!


Woho, idag klirrade det till i kassan - studiebidraget!

Så efter stan var jag på stan med Sara, vi köpte pressent åt Elin som fyller idag. Sen hittade jag en skitfin rosa tröja på HM som inte fanns i min storlek, men det skulle komma in fler - så jag ska gå dit varje dag för att se om de har fått in nya för den MÅSTE jag bara ha!

Men denna månad kommer jag inte kunna köpa så mycket mer sen, pengarna kommer gå åt till julklappar och så. Och jag måste klippa mig och bleka håret också! Yes man så är det.....

Nu ska jag faktiskt plugga, spanska. Yey - måste bli bättre på det för om några veckor åker vi till Españaaa med skolan, och ska jag vara ärlig så är jag faktiskt jättenervös - jag vet inte vem jag ska bo hos och jag kan ju inte prata spanska, hahahaha hårdpress på mig nu!!

Kommentarer
Postat av: andreas

killer eye hela dan imorn :D



för den STORA RÅ DISSEN IDA !!!



Postat av: Anonym

Vad är det för tröja? Kanske något som finna i Uppsala?

Postat av: Sara

du, jag är också nervös för Spanien :O hahahha ;D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: