Till bloggens startsida

Te lunch + het sommardag = Puckoprain heads..

Fredag 25/7

Haha, idag lunchade jag med Elin - det blev farbror melker. Te och baguette! 
Elin, hur fan tänkte vi då? En het sommardag och vi väljer Teee.... Jaja, elin och
jag har och kommer alltid att vara puckobrain heads men men, vi har sjukt kul
tillsamans och det är nog av någon sorts humor som bara vi två förstår '


<3


Psst, jag hann även in på Wedins och handlade ett par skor, 
igår köpte jag även en plånbok från cubus :) Naaajs.. Förutom
att jag liksom inte har någonting att stoppa i den "hahahaha !!!!"
Btw, köpte ett halsband också...och pressent till Sara som fyller idag.
Grattis ! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack :) <3 Vi kan väl ses ngn dag i veckan ? :) älskar dig <3<3

Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



tävling med jätte lätta regler!! ingen med och tävlar än, 10 personer vinner, pågår bara t.o.m. 31 juli!! :)

Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



tävling med jätte lätta regler!! ingen med och tävlar än, 10 personer vinner, pågår bara t.o.m. 31 juli!! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: