Till bloggens startsida

Emma Björndahl

Vad ska man säga? Men har man en pucko vän så har man.. x'D hahahahaha

www.emmabjorndahl.blogg.se

I kinamocka skogen där bodde en familj,
å mamma laga maten och pappa rensa sill
å lillan satt på pottan och gjorde marmelad
då kom det fram en råtta och fråga vad det var.
Hållkäften lilla råtta det angår inte dig,
för det jag har i pottan det ska jag ge min tjej
å tjejen satt på taket och tjejen ramla ner
å tjejen ska begravas på söndag klockan 3.
Men det hade inte flagga men det gick bra ändå
det tog en gammal kärring och måla gul och blå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

Postat av: Emma

varför är jag pucko ? :) den där är ju braaaa :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: