Till bloggens startsida

Tjugotredje luckan

Nu denna månad har jag hållt på att skriva bara ett inlägg om dagen, bara för att min blogg ska vara som en julkalender. Suck, jobbigt!

Den 25/9 följder ju jag med syster till Uppsala, och eftersom att hon ska ut på krogen då på kvällen så kan jag tänka mig att jag kommer blogga endel då när jag sitter där i hennes lägenhet. Någon som vet någon bra film man kan kolla på? Ingen skräck eftersom att jag är själv!  ;)

Idag då..jao, det blir att fixa det sista inför jul. Meen jag har iingen julstämmning, ingen snö, trist, men julafton blir nog mysig i alla fall! Igår fick vi champange och fin choklad av Anita och Olle som kommer sitta prima i nya badtunnan. Och btw, det är ju sjukt - men jag har inte provat att bada i den än! Kanske blir ikväll när Louise kommer till Örebro, eller invigning imorgon på julafton.

Föörresten, viste ni att RIX FM är sålt till Mix megapol och att
radion kommer att stängas ner på tolvslaget till 2009 ?


Sandra har tjatat på mig i flera månader nu att jag måste se på
sagan om ringen filmerna, egentligen gillar jag inte sånna typer av
filmer, men jag ska ge de en chans! De är på nedtankning nuu.

Julafton imorgon:
- Halft sovmorgon.
- Åka till Odensbacken och fira jul med farmor och farfar.
- Stanna kvar i Odensbacken där även kusinerna bor och fira jul med dom.
- Åka hem till Adolfsberg och fira jul resten av kvällen med familjen. (Mormor och morfar som vi brukar tillbringa kvällen med är i Thailand. Men vi ska öppna lite julklappar med dom över webbkamera på msn) Haha, jaa lite anorlunda julafton blir det nog. Men kanske att jag för första gången på mycket länge hinner se på hela Kalle Anka i år?

Men nu när mitt HTML äntligen fungerar igen så kan jag väl passa på att lägga in en liten jullåt! Och med den vill jag önska alla läsare, släkt och vänner en riktig god jul! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju sett sagan om ringen filmerna med mig ? :O Efter en tävling i sommras då vi hade maraton. Vi kollade ju iallafall på 2 stycken :) <3

Postat av: Viktoria

nääru emma, haha jag har aldrig sett dom!! haha <3

Postat av: hanna

Tja vickan!

kikade in här på din blogg, SJUKT snygg !

Postat av: Therese

HAHA, lilla gumman hur seg är du? Det har man ju vetat i ett halvår att rix fm är sålt till mix megapol. ahhah :)<3

Postat av: Therese

har skrivit det i ett annat inlägg. hinner inte på julaftion. <3

Postat av: karin

fan vad snygg du är. god jul på dig <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: