Till bloggens startsida

Tjugoandra luckan

♣ Dan före dan före doppare dan, det är väl idag - right?

Igår blev ju mitt inlägg rätt tråkigt, ursäkta för det..

Men igår kväll var det rätt chill kväll. Chill daaag över huvud taget!
- Julstädning och chill hemma hela dagen.
- Käk på stan med snickarjävlarna :) Haha!
- Bio med sandra. Twilight, hur mysig film som helst.
- Efter filmen blev det cillkväll hemma hos Alexander med Sandra och Johan.

Twilight

Precis när filmen slutat:
Sandra: Aaaw, nu har jag ont i hela mitt hjärta!
Vickan: Men vadå? Varför det? Dom fick ju varandra till slut?
Sandra: Ja, men jaaaaag fick honom inte ju!?
Hahahahahahaaha <3

12.40 Nu ska jag dra ut på promenadis med Karin :)
Vi ska dra till ph och fylla på hennes mobil kort som JÄMT lyckas
ta slut hahaha.  xD  Skriver om kvällen imårrn, ciao ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: