Till bloggens startsida

Stockholms shopping!


Louise och jag tog tåget till stockholm imårse,
men idag tog jag det faktiskt lugnt med shoppingen
eftersom att jag shoppade liite för mycket igår'

♦ Vit t-shirt med text, ZARA
♦ Grå t-shirt med tryck, WESC
♦ Pumpin lipgloss, random affär..
♦ Jeansleggings, Gina tricot

 

Gick åt en hel del pengar idag ändå faktiskt, tågresa till stockholm och sen tillbaka till Uppsala och så vidare.

Och jag är grymt arg på mig själv, hittade ett par snygga och ganska billiga skidglasögon på stadium i stockholm, (400 kr med oljat glas) men det var så sjuukt lång kö så jag tänkte att jag köper dom i uppsala sen istället....japp, vi åker tillbaka till uppsala - men där var dom slut! i alla stadium butiker. Jag skulle även köpa med mig ett par till Sandra, men  nu blev det inte så heller. Damn it! Jaja..det finns ju staduim i örebro också, men enlig sandra var de slut där också!

Btw, jag är grymt besviken på Topshop, som läsarna säkert redan vet så är ju det min favoritaffär. Men jag var där idag och jag blev så besviken. Jag hittade ingenting som jag ville ha!
Men vi var inne på en annan affär, en engelsk affär. Köpte ingenting men de hade massor med snygga saker, och det bästa av allt - dom spelade huuur bra musik som helst. Haha, ville aldrig gå ut därifrån. De hade gjort mixar från massa bra låtar. Sånna går aldrig att få tag på, suck...

20.34  Tackopajen står i ugnen! Tur är väl det för nu är jag sjukt hungrig. Louise och jag har bara ätit frukost och korv med bröd till lunch idag. Så det ska faktiskt bli riiktigt gott att sätta sig ner och äta nu!

Bloggar nog lite igen ikväll, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Affären heter Urban Outfitters :o)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: