Till bloggens startsida

Sista dagen på året

Tudiluu '   Vaknade rätt tidigt idag, så nu på morgonen - borde igentligen sova lite till så jag orkar med kvällen men men..jag ska ta det lugnt nu hemma en stund. Sen vid lunch ska jag följa med Karin upp på stan för att hon vill försöka hitta någonting att ha på sig på nyår. Själv har jag redan fixat klädsen till nyår...nästan! Vet inte vad jag ska ha på benen. Jag ska ha en svart klänning på mig, men vad ska man ha till? Nylånstrumpor? Svarta lackleggings? Vita spetstights? Bruna tunna leggings? Svarta vanliga leggings? Hjääälp!

♦ Vet inte om jag kommer skriva något mer inlägg idag, och i så fall är ju det här det sist inlägget för i år. Men men, vi ses nästa år då ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: