Till bloggens startsida

Nittonde luckan

Jullov, äntligen!  Verkligen välbehövligt!
Efter avslutningen så hade jag typ 2 timmar innan
jag skulle vara hos frisören. Och jag har köpt alla
julklappar och jag var allt för trött för att gå på stan,
men jag var hungrig..så jag ringde till pappa.
Så idag blev det lunch på NA.
Eftersom jag inte ätit frukost så blev det
väldigt gott med lite smörgåstårta!

Sen gick jag till frisören, klippte mig inte (jag blekte håret)

Ikväll ska jag till Adde och kika på Saw 4 med Sara, Adde, Fredrik och Adam.
Blir en lugn kväll helt enkelt. Är sjukt trött, blev rätt sent i går..sov hos Sandra,
vi kollade på en jättebra film igår kväll-natt. "Inte utan mig dotter"

Orkar inte skriva mer.....  ciao '


Gick in på Emmas blogg, och där har hon en mycket fiffig sak
när man inte orkar skriva så mycket. Den knycker jag till dagens inlägg.
Men från början tror jag att det är Therese, skit samma. <3

Kläder: Svarta leggings, grå tunika, gråsvart stickad kofta.
Smink: Foundation, puder, rouge, vit kajal, eyeliner, mascara.
Frisyr: Utsläppt!
Skor: Bruna med högt skaft.

Låt: Wycleff Jean - Wish you were here
Mat: Smörgåstårta.
Vill ha: Outfit till nyår! (men det löser sig i uppsala)
Favorit: Nyblekta håret.
Köp: Ingenting idag :)
Humör: Trött, grinig och mensverk!!
Dagen bästa person: Sandra, (varje dags bästa person)

Gjort: Julavslutning i skolan,..allt sår där uppe '
Beroende: Telefonen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Dom här är bäst :D haha

Postat av: Emma

Svar: Vickan vi ska ju inte köpa julklappar till varandra? :O vi skulle ju göra något roligt ihop istället!? <3

Postat av: WAA!! (karin alltså hahahaha)

ja är i ett desperaaat behov av outfit till nyår också! :S i värsta fall får ja ta den där vita tubgrejen ja hade i globen... men ja vill ha nått NYTT Å FREEESCHT! ;O hahahaha<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: