Till bloggens startsida

Nionde luckan

13.05 Förlåt för jag inte är så bra på att blogga nu för tiden "/
Men men..snaart igen! Sitter just nu i skolan. Hm trallalla.
Ikväll ska jag bara plugga, kul liv - hmhm men naturprov snart!

16.44 Idag ska vi beställa min nya dansdräkt :) men jag kan ju inte ha den
fören om några månader (förhoppningsvis). Och anledningen till att
jag beställer den så tidigt är för att jag bara har sett den på en bild,
har inte provat den så om jag inte kan ha den så måste jag ju fixa
annan. Hmm, jupp!

Tycker denna bild symboliserar mig och mitt pluggande ganska bra! Haha


Btw, varför finns inte one tree hill ute på thepiratebay denna tisdagen heller? :S
De brukar komma upp natten till tisdag, men de kom varken förra tisdagen
eller den här tisdagen. Vad händer liksom? Jag måste ju se one tree hill nuuuu!

OCH, jag hatar mina nya plastiga silver örhängen som jag köpte igår! Jag älskade mina andra men jag tappade det ena och de fanns inte kvar igår. Så jag köpte ett par andra som var nästan likadana...tyckte jag då! Ush "/

20.56 Jag har sagt i flera veckor nu att jag ska gå och lägga mig tidigt, och idag ska jag banne mig göra det! Men först duschen och så, kanske blir en film? Kiss and hugs! 

Kommentarer
Postat av: Therese

vilken väcker inga fina minnen? min klänning? ahha :P

Postat av: Therese

JAAA just det! HAHAHAHHAHAHHA riktig sötnos!

Postat av: Louise

Haha, du ser ju inte överdrivet smart ut! :P

Postat av: Sweet life style

fin bild :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: