Till bloggens startsida

Kusin-mor <3

Jag och Louise vaknade i min säng till den sjukt sjöna väckarklockan.
Den funkar på så vis att under 30 minuters tid så tänds den sakta och
rummet blir ljusare och ljusare. Det är en prövning som visar att man
vaknar skönare och så vidare. Och det var faktiskt sant!
Först vaknade vi av att det var lite ljust i rummet, sen kommer även
fågelkvittret - sjukt mysigt och när man vaknade så var man pigg.
Vilken uppfinning! Vilken julklapp!

Nåå, nu på förmiddagen har Louise och jag varit hos kusin-mor Johanna! Vi fick varsinn jättemysig flannellpyjamas och ett par rosa tofflor, örhängen (fina runda i marin-färger), och en jättesöt nagellackstork. Sjukt sött! Av oss fick hon pressentkort på finrummet 300kr, makeupstore ögonskugga (svart med skiftningar åt lila), makeupstore
nagellack och gästhandukar och tvål till hennes nya lägenhet. Sjukt mysig förmiddag med bästaste kusin-modern.

Provade Frippes (johannas sabo) glasögon från england, haha. 


 




















Senare idag drar jag till Upssala med Louise,
bloggar mer ikväll. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så bra i uppsala nu då :D puuuss ! <3

Postat av: Marcus F

Du passade fan, för gulligt! HHAH

Postat av: hanna

de var ju jättesnygga på dig

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: