Till bloggens startsida

Klockan 03:18

Vad gör jag uppe nu? Joo det är så att jag inte vågar gå och lägga mig själv. Hihi.
Men jag har ju sovmorgon imorgon, men jag vill ändå komma upp i skaplig
tid för att hinna shoppa på stan. Men emma lovade att ringa och väcka mig
någon gång innan nio. Jag måste ju hinna med mina favoritaffärer som faktiskt
finns här i Uppsala, förutom topshop - men den finns ju i Stockholm och dit
ska vi ju på lördag så it dosssssn't matter ;)

03.23 Men jag skulle nog behöva sova snart, för jag börjar snart bli hungrig på
frukost. Sååå, bit ihop nu vickan! Puss och god natt!

03.34 Nackspärr! (ja jag sitter kvar här) hehe'

03.42  Nu är jag så trött så nu skiter jag i att jag är rädd. Sååå god natt nu! ♥


Kommentarer
Postat av: robin

EN NATTBLOGGARE

kul det finns någonting att läsa dygnet runt.

din blogg var rolig

kram

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: