Till bloggens startsida

Första luckan

11.36 Godmorgon! Jag har precis vaknat. Ingen skolan idag alltså, skönt - jag behövde verkligen sömn. Men nu då, ny vecka, ny månad, nya möjligheter!
Den här månaden kommer jag bara lägga upp ett inlägg per dag, så jag kommer gå in och skriva i samma inlägg flera gånger om dagen, men jag publicerar inte inlägget förän på kvällen. Jupp, så kommer det bli ;)
Som rubriken säger, "första luckan" : synd bara att man inte har någon choklad kalender då....men min blogg kommer i alla fall funger som en liten julkalender nu fram till julafton, hihi buws mys '

12.15 Nu ska jag snart äta lite brunch (frukost/lunch).
Viste ni att H&M skulle börja sälja heminrednings saker? Till att börja med inte i Sverige, men tror de kommer komma lite på webben i alla fall...och så småning om till Sverige! Weei - lagom tills jag ska flytta hemifrån kanske? ;)

12.53 Nu ska jag ta på mig tofflorna och gå och spela lite guitar hero - adde ska ju ha tillbaka det på torsdag när hans gips ryker. Någon som har något tips på hur man kan bryta hans arm igen så man får behålla spelet lite längre? Hehee..
Här ser ni de "snygga" tofflorna förresten - Duntofflor, (bästa uppfinningen?) Och mjukisbyxor och sovtröjan är också på!


13.42 Nu ska jag städa och så, sen drar jag till Karin en sväng ;)

19.08 Herregud vad en pratstund med vännen behövdes! Och nu har jag kommit hem och haft lite julmiddag med mormor och morfar för dom åker till Thailand i 3 månader imorgon. Nu ska jag sitta lite vid datorn och dricka lite vaniljglögg. Puss och hej..

20.23 Oj oj trött jag är - redan! Så jag funderar på att lägga mig och koppla in min kära TV i datorn och kolla klart på filmen som jag började på för någora dagar sen.  Imorgon ska man upp tidigt för att hinna med bussen som går 07.13, uuuuuuuush.

21.57 Fasiken, jag som skulle lägga mig JÄTTETIDIGT idag! Håller på att laddar ner en film, får se om jag orkar se den..

Kommentarer
Postat av: Therese

den är klockren! :D

Postat av: Elin

okey, bara för att du ville ha en kommentar så:

HAHA, vi var också lediga idag! plus att vi är lediga på fredag! :D sug på den du ;)

Postat av: Therese

YES! :D den kommer upp så fort den är klar ;)

Postat av: Stephanie

gratisklader.se visst, blir medlem där direkt :P

Postat av: Emelie

Dunfofflor är skönt, o jah!

Postat av: S O L I N

Ha en bra dag! =)

Postat av: carita

svar: tack o tack :)

Postat av: karin pratkvarnen med blåmärke på läppen :S HAHAHA

jaa de behövdes verkligen!!! måste ju diskutera en hel del saker ;) taack för den lilla prattiden ialla fall :D



pussarr<3333

Postat av: andreas

det är lugnt du kan faktiskt ha de ett tag till :d för du behöver ju öva om du ska ha en chans haha (Y)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: