Till bloggens startsida

Fjärde luckan

08.26 Nu har jag kikat på julkalendern för första gången i år! Haha, sandra sov här i natt och skulle promt se den. Mysig var den även fast jag slummra mig igenom hela avsnittet..menmen.

20.04 Har varit i skolan hala dagen, sen efter det blev det fika på stan med Sara, Sara och Mira. Har även varit och tränat (med min onda fot) Tävling i helgen!

Dagens: Emelie har ett
projekt i skolan och
har kommit på att
osthyvlarna bör vara
bredare. Hon ska göra
två olka modeller,
en för män och
en för kvinnor.
Den för män ska vara
grön med sverige
flaggan på, och när
man skär ost så hålls
en spak ner så spelas
"du gammla du fria.."
och den osthyveln för kvinnor ska vara rosa med blommor på,
och när spaken hålls in så ska det vara fågelkvitter.
Hahahahahahahaha. Bright brud! Hahahahaha <3


Sen nu på kvällen hade jag tänkt att plugga maaassor, men de blev inte så. För först rååkade jag logga in på msn, sen när jag väl bestämmer mig för att logga ut så ringer Johan, haha men de va kul :) Mycket skratt blev det <3
Men nuuu ska jag faktiskt plugga. Sen sova. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

:O vadå bright brud emelie! :O för det första är det jag som har designat dom, grön med sverige och rosa med blommor, och för det andra så är det jag och jennie som har kommit på fågelkvittret och du gamla du fria, vilken jävla kvinna som tar åt sej äran för nått hon inte själv har gjort! ;O haha :D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: