Till bloggens startsida

Femte luckan

13.52 Oj hopsan, nu har jag inte skrivit på hela dagen. Menmen...nu har jag i alla fall haft spanska prov, uppsats. Skönt att ha de gjort! Sen blir det träffa emma, baka pepparkakor och köpa matsäck till imorgon å så massa mys och snack. Hehehe. Puss! Hörs sen...

17.57 Är hos pärlan,
emma :) Vi har varit
och köpt mat tills
imorgon,
pastasallad!

Har hjälp henne
med hennes och
Johannas dräkt
och satt på diamanter.


Jag är ful och emma har stökigt rum. Hehehe, puss på det! <3

19.56
Fredagkvällen blir luugn, det var så länge sen som jag bara var hemma och gjorde ingenting alls så det får bli en sån kväll i kläll. Jag har ätit thai-mat. Mums! Sen har jag fixat pasta salladen tills imorgon (tävling). Nu ska jag kolla på idol, har inte sett det på jättemånga veckor. Jag vet inte enns vilka som är kvar :S Om det bara är tråkiga kvar blir det nog lite guitar hero :) Sen ikväll måste jag fixa mina naglar också...btw, en av nima naglar gick av förut :( Sånt är livet, men puss på en bra vecka! ...just det jag måste locka håret ikväll också *suck*

20.51 Leona Lewis är och hälsar på på idol. Inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar dig, tack för dagen. Vi måste tagga någon helg du och jag :O <3 du betyder så fett mycket för mig!!!!!!!!!!

Postat av: adde D:

drar en sebbe kommentar för den var så rätt haha :D idol suger !!!

så de är inte värt att kolla på haha ...



tycker du kan vara me och spela lite data me oss haha -(Y)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: