Till bloggens startsida

Elfte luckan

Hur fasiken stavas 11:e?  Hahahaha.

Gör reklam för denna sida igen, jag är snart uppe
i mitt första pressentkort och när man väl har ett
sen så är det mycket lättare att tjäna ihop poäng.
Sidan går nämligen ut på att man ska värva vänner
till sajten för att få poäng, och när man fått x antal poäng
så får man pressentkort på Gina tricot, H&M eller J-store.
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11534
Klicka, bli medlem, samla poäng och sedan shoppa gratis!

Torsdag idag då, jag slutar någon gång mellan 5 och halv 6 i skolan idag.
Började klockan åtta...inte ofta som man är i skolan i 9 timmar! Uff..


Bild från i sommmmras!

20.13 Fick skjuts hem idag från skolan - guld värt!
Men vi slutade 5 idag, men nu fram till kvart över åtta har jag faktiskt pluggat HELA TIDEN. Ojoj, jag är sjukt stolt över mig själv nu. Hehehe.. Naturkunskap dessutom, prov på onsdag och eftersom att det avslutar denna kurs så ska jag ha riktigt bra resultat! Hmm.. Imorgon är det fredag, snart helg!

Aaa, mitt rum ser förjävligt ut just nu. Har 5 garderober uppburna från
källaren står i mitt rum. Det är räätt trångt just nu ska jag säga. Sängen står mitt
i rummet inringat av garderober, skrivbord, dator, ännu mer garderober blabla..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: