Till bloggens startsida

Artonde luckan

♥ Igår kväll bestämde jag och Louise att jag ska komma
till henne den 25:e december i uppsala och åka hem
den 28:e, shoppa shoppa shoppa! New yorker baby!


♣ Igår kväll var jag som sagt med Karolina :) Sen lite
senare kom Johan och Alex och cruisa lite med
nya bilen. Haha!

Idag i skolan var det bara en lektion - volleyboll - riktigt kul faktiskt!

Efter skolan, leeeka lite med Karin som som vanligt fick
vänta massa på mig. Tack <3 :) Kika i skolkatalogen
som kom igår - haha! Bara chilla liksom. Slog även in de
sista paketen till Elin.

Efter deet, upp på stan och träffa Sara och Elin. Ha lite
julklappsbyte. Sen kika på dansuppvinsning. 
Bilder kommer imorgondagens inlägg ;)

Kvällen spenderas hemma hos Sandra, aw vad jag saknar
att gå i samma klass som dig "/ <3

Imorgon då:
- Avslutning! :D Äntligen!
- Bleka håret! :D Äntligen!
- Film med Sara och Adde och kanske någon till.
- Njuta av att det är LOV!

Hugs

Kommentarer
Postat av: Therese

tack tack :D<3

Postat av: paketinslaagaren här!

haha mjaa man fick ju vänta en stund men deeee gjorde inget :P förutom att man fick sittsår.. hahahaha<3

älskar att kolla på alla fula personer i skolkatalogen oxå!! och att slå in paket va ju inte så dumt heller hahahahahaha BAIzZ att ja bara va tvungen att åka så tidigt :/ haha pusspuss<333

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: